אודות

אתר גליון הוקם בשנת תשפ”ד להורדת עלונים 

אצלנו, בתוך המרחב הדיגיטלי של האתר, תוכלו לגלות אוצר מידע עשיר ומגוון של מאות עלונים בנושאים שונים. עם מגוון רחב כזה תוכלו למצוא עלונים המתאימים לכל צרכים ותחומי העניין השונים שלכם.

התוכן המוצע באתר כולל עלונים על הרבה נושאים ונגישים לקהל הרחב. הנושאים מתאימים לצרכי הקוראים השונים, כוללים פרשת השבוע הלכה יהדות הדף היומי ועוד 

פונקציות חדשות

בנוסף הוספנו יכולת חדשה המאפשרת למשתמשים לחבר בקלות את העלונים שלהם לחוברות. האפשרות הזו מקלה על הארגון והניהול של המידע ומאפשרת למשתמשים ליצור חוברות מותאמות אישית בקלות ובמהירות. זאת הוספה במטרה לשפר את חוויית המשתמש ולהפוך את השימוש באתר ליותר נוח ויעיל.אנו מאמינים שהידע הוא כוח, ולכן ניתן להוריד לשימוש פרטי או לעסקי את העלונים שנמצאים באתר. כל אחד ואחת מכם יכולים למצוא תוכן שיענה על הצרכים המיוחדים שלהם ויספק להם מידע 

אנו נשמח לעזור לכם למצוא את העלונים המתאימים לכם ולתרום להרחבת ידע והבנתכם בנושאים השונים. אל תהססו לדפדף באתר ולמצוא את התוכן שמעניין אתכם ביותר!

הוספנו גם שבעלי העלונים יוכלו ליהנות מתכוננות נרחבת יותר על פעילותם ועל הקהל שלהם. 

1. צפייה והורדה: בעלי העלונים יכולים כעת לקבל מידע על כמות הצפיות וההורדות של  העלון שלהם. זה מאפשר להם לעקוב אחרי התפקוד של העלונים שלהם ולהבין אילו נושאים ותוכן פופולריים יותר בקרב הקוראים כפי כמות הצפיות וההורדות של כל שבוע

2. פידבק מהקוראים: בנוסף, יש להם את היכולת לקבל הודעות ישירות מהקוראים. זה מאפשר להם לקבל משוב, הערות ואפילו הצעות לתוכן עתידי, מה שיכול להפוך את התהליך של יצירת העלונים למרתק יותר.

3. אפשרות לתרומה: נוסף גם פיצ’ר של אפשרות לתרומה, כלומר, הקוראים יכולים לתרום סכומים לבעלי העלונים כדי לתמוך בעבודתם ולעזור להם להמשיך ולפרסם תוכן איכותי ומעניין יותר.


שימו לב – בעל העלון מקבל חלק גדול* מהתרומות המגיעות עבור, כאשר השאר מיועד לתפעול האתר השוטף. בעל עלון המשלם מנוי חודשי, יקבל את סכום התרומות המלא.

* 60%
** למעט הוצאות המרה וכו’